felicias fredag



hejhej alla söta bloggläsare !
idag har jag, bella och emelaje åkt till östermalm för att träffa leo (emelajes pojkvän), gurra och wille. vi var hemma hos wille och kolla "män som hatar kvinnor" ;)-guuuuuuud vilken bra film!!
aja sen drog vi hem till sig för leos farfar dog så han blev lite ledsen .. :(
...(tyst minut för honom)...
sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. satte mig framför datan, kolla tv och myste me min underbara lilla kissemiss . i morgon ska jag och mammsen sticka till stan och shoppa kläder, skor mm till mig !! :D
JUSTE!!! jag ska klippa mig i morron!! asså inte kort, men topparna typ :) det ska bli mycket najsbajs .

puss och kram-skumbanan!

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0