Halloooj bloggiloggen.

Heej på er, lovisa här. igår var jag med fefelicia och vi sovde hos henne,
sen på morgonen vaknade jag typ kl halv 10 och jag var typ tvungen att tvinga
felicia upp från sängen, (hon är en bitch på morgonen) sen åkte jag till erika perneby
som jag inte träffat på jag vet inte hur länge, det var iallfall kul, och senare på kvällen så
var jag med en annan erica och vi typ satt bara framför datan och tråkade, och nu sitter jag här
hemma och är fett trött... Jajaj nu vet ni hur det ligger till för mig ska kila... shulelule <3333

Jag och älsklingsfelicia, kolla på hennes ögon färg hon är finast!

Kommentarer
Postat av: eriCa

med c stavas jag ! :P

2009-10-29 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0