har pluggat som F*N

hejhej!
idag slutade jag runt tre typ :P
då åkte jag och bella hem för att plugga till språkprovet som är i morrron :S ( jag hatar spanska) <-kan ingenting :P
då åkte bella hem till sig först för hon skulle ut me sin hund, men sedan kom hon hem till mig för att vi skulle "plugga" tillsammans. haha det blir inte så mycket plugg då :P
men aja, sedan åt vi mat och pluggade lite till ;)

nu har hon precis gått hem och jag har suttit och spytt på den där jädra spanskan lite till...
men nu orkar jag inte mer så jag ska nog prioritera datan nu istället xD
 
pussar! <3


jag och bella i min mysiga och stora säng ;) <3
(OTROLIGT ful bild på mig men jag pallar inte bry mig)

                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0