heelloooojjj

 
(bild från igår innan jag stack till bella)

tjoo alla blogglädarälsklingar!
igår gjorde jag inte så mycket. först var jag me bella för hon hade slaggat hos mig
och sen gick hon hem för att fixa sig. båda vi fixade oss och sen skulle jag
hem till henne när jag var klar men då ringer såklart lilla mamma och "tvingar" mig
att dammsuga och plocka ur diskmaskinen men då blev jag fett sur och sket i dammsugningen.
ehm när jag kom hem till bellson så åkte vi till täbycentrum. sen åkte vi hem för att
vi skulle till gården men tyvärr så var den stängd -.- (suck)
så då bestämde vi me chrille, nessim´, måns och nån annan snubbe som var nessims kompis
att vi skulle träffas i täby c. vbi var där ett tag men sedan stack vi hem och käkade.
sen skulle vi egentligen träffas igen alla men jag pallade inte för klockan var halv 11 och
jag hade ont i huvet :P
men så nu har jag typ precis vaknat (11.30) och ska typ snart till bella. lovisa undrade om vi skulle
hyra film och käka pizza ikväll så får se om jag gör de lite senare ;)

puss och kram! /feffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0