hejhej bloggen!

felicia här :) jag vet att lovisa la in sveriges fulaste bild på mig förut men ajja man kan väl säga att jag bjuder på den då :P
ehm igår var jag med bella, måns och joel och kolla skräckfilm hos måsen ;)
haha sen gick jag och bella och köpte lite goooooooodis och sen gick vi hem till mig för hon skulle slagga hos mig. ehm nu har vi typ precis vaknat och käkat NYTTIG frukost ;) (macka me smält ost)
idag ska vi väl inte göra så mycket, kanske träffa jonte och nån till ;) eller så blir det feeest! ;)
vi får se hur vi gör :P men jag uppdaterar kanske igen ikväll om jag hinner !
men nu ska jag gå
pusspuss


haha så j*vla sköööööön bild asså! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0