KRYSSNING

hej på dig. jag och felicia sitter just nu och ska lägga in lite bilder från kryssningen i fredags. Vi hade skit roligt måste jag och felicia berätta för er små f*** läsare....... vi är jävligt trötta just nu, vi har inte ens legat i våra sängar vi har bara varit uppe och partat hela natten långa, och det har varit skit roligt, jävlar vilket drag det var på kryssningen!!XD Pappa och anne gick och la sig kl typ 12.00 så vi röjde hela natten lång plus morgonen. vi tog inte så mycket bilder , jag menar det är väl ändå vi som ska ha roligt och inte ni ? eller?


Precis innan vi åkte. Felicias hund effie sover, hahah

effie vaknade upp till liv.'

Mina nya skor(lollos)

canada snow, you know.

nu blev det lite många shoe bilder, men det var den sista.(iallfall på våra skor)

minne för livet.

oj det blev en till fot bild.

Felicia i våran hytt, väldigt exclusiv hytt!

igen.

Jag hade lite roligt punkt

Våran extremt fina utsikt! höhö

Felicia sminkar sig och jag gör nåt.

Smink innan the party :P

5 min efter vi hade kommit.

Felicia :)

Felicia med färg och glädje, Lovisa med mörkhet och seriöstitet.

felicia käkar bajs.

the light in the dark, dom sitter fortfarande på och kommer alltid att göra.


Bajs på er// Lullu och feffu



Kommentarer
Postat av: becka

Shulelulul, bodde ni i en egen hytt? nice i sånnafall.. D:

2009-11-01 @ 18:36:15
Postat av: feffe

jaa det gjorde viii! det va fett najs :)

2009-11-03 @ 21:40:57
Postat av: kristin

oh myy! det låter som ni hade en mycket trevlig kväll där på båten ;)

2009-11-17 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0