rubrik?




tjabba everyone! ;)
ehm tänkte bara börja me att säga skiiiiit...
detta beror på att jag just nu är j*vligt sur.
vi hade matteprov idag som gick helt fuckedup
och som jag vet att jag inte ens kommer få g på
eftersom jag inte svarade på några uppgiffter typ -.-
as svårt matteprov!
sedan fick jag reda på att vi ska ha tråkig utflykt
i morron me klassen! (suck)
och sen har vi engelska läxa,kemiprov,geografi läxförhör/prov (fett mycke)
plus att vi typ har massa andra grejer denna veckan men som jag faktiskt ska skita i
och det är bla svenska (tema barndom) <-- största häftet och historia skit...
ajja vi får se hur jag klarar mig egenom allt detta, vi hörs!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0